Według ostatnich badań[1], 57,9% inwestorów indywidualnych zetknęło się z niefachowym montażem wyrobów stolarki budowlanej. Jednocześnie 78,8% badanych zadeklarowało, że przywiązuje wagę do poprawnego montażu tego typu rozwiązań. Ich prawidłową instalację promuje ogólnopolska kampania społeczna „DOBRY MONTAŻ”, której nowa odsłona rozpoczęła się 1 września br. Jej Patronem Honorowym zostało Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju. Za realizację działań, na zlecenie Związku POiD, odpowiada Agencja RedPen Public Relations, a poszczególne działania realizowane są przy wsparciu specjalistycznych zespołów funkcjonujących w ramach AVEEX the need factory.

Organizowana od 2014 roku kampania „DOBRY MONTAŻ” ma na celu edukację i budowanie świadomości w zakresie montażu wyrobów stolarki budowlanej: okien, drzwi, bram, osłon okiennych i towarzyszących im rozwiązań. Skierowana jest do inwestorów indywidualnych oraz fachowców, a część jej inicjatyw nakierowanych jest również na promocję zawodu montera stolarki budowlanej.

Bieżąca odsłona organizowanej przez Związek POiD akcji potrwa do końca czerwca 2019 roku i obejmie szereg działań, wśród których będzie mnóstwo nowości, m.in. prezentacja idei „DOBREGO MONTAŻU” w formie sztuki ulicy, zaprojektowanie brand hero marki czy produkcja filmu promocyjnego.

W ramach kampanii funkcjonuje także dedykowana strona internetowa www.dobrymontaz.com, Fanpage „DOBRY MONTAŻ” na Facebooku oraz profil na Instagramie. Trwa jednocześnie czwarta odsłona kampanii public relations w mediach drukowanych i elektronicznych. Po raz trzeci też patronatem „DOBRY MONTAŻ” zostały objęte klasy ze szkół zawodowych w całej Polsce. Wiosną 2019 roku rozpocznie się zaś kampania służąca wsparciu promocji zawodu montera stolarki budowlanej wśród młodzieży.

Partnerzy najnowszej odsłony „DOBREGO MONTAŻU” to wiodące marki z branży stolarki budowlanej: AIB, FAKRO, GERDA, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISPOL, MARCOPOL, PORTA KMI POLAND, PROLINE, ROTO i SOUDAL. Kampanię, w charakterze jej ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy. Towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni: Instytut Techniki Budowlanej i Polskie Stowarzyszenie Dekarzy. Patronem Honorowym zostało Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju.

Zapraszamy do śledzenia aktualności na temat kampanii na fanpage „DOBRY MONTAŻ” na Facebooku https://pl-pl.facebook.com/dobrymontaz/ oraz na stronie internetowej http://dobrymontaz.com/

[1] ASM Centrum Badań i Analiz Rynku: Badanie procesu decyzyjnego inwestorów w zakresie wyboru produktów stolarki budowlanej oraz znajomości kampanii „DOBRY MONTAŻ”, Kutno 2017